De definitie van 'kwaliteitsgerichtheid' volgens TMA: Hoge kwaliteitsnormen hanteren en streven naar voortdurende verbeteringen en borging van kwaliteit.
Kwaliteit is vaak een onderscheidend aspect voor klanten. Vanwege de kwaliteit kiezen klanten voor jou(w product of dienst). Het is super belangrijk dat je de kwaliteit die je wenst goed kunt behalen en behouden. Het komt dan aan op het beheersen van het productieproces, zodat de uitkomst voorspelbaar goed wordt. Wat dat betekent en waar je op moet letten vormt de inhoud van de lessen.
De opbouw van de cursus is als volgt:
Module 1 | Competentie Kwaliteitsgerichtheid | |
---|---|---|
Les 1 | Les 1 competentie Kwaliteitsgerichtheid | |
Les 2 | Les 2 competentie Kwaliteitsgerichtheid | |
Les 3 | Les 3 competentie Kwaliteitsgerichtheid | |
Les 4 | Les 4 competentie Kwaliteitsgerichtheid | |
Les 5 | Bonusles: Achterliggende drijfveren |
Powered By WP Courseware
Recente reacties