Volgens TMA is 'Plannen & organiseren': Doelen en prioriteiten bepalen en benodigde acties, tijd en middelen aangeven om deze doelen te verwezenlijken.
Goed plannen helpt je tijd te besparen. Je hebt een overzicht wat er moet gebeuren, in welke volgorde en hoeveel tijd je er voor moet vrij maken. Je komt dan niet voor verrassingen te staan, die meestal een grote aanslag op je agenda plegen. Nog lastiger wordt dit wanneer je met meer mensen moet samenwerken. Dan zijn planningen onmisbaar om tot efficiënte tijdsbesteding te komen. In de lessen komt aan de orde hoe je tot beteren plannen kunt komen, waardoor de organisatie goed verloopt.
De opbouw van de cursus is als volgt:
Module 1 | Competentie Plannen en organiseren | |
---|---|---|
Les 1 | Les 1 competentie Plannen en organiseren | |
Les 2 | Les 2 competentie Plannen en organiseren | |
Les 3 | Les 3 competentie Plannen en organiseren | |
Les 4 | Les 4 competentie Plannen en organiseren | |
Les 5 | Bonusles: Achterliggende drijfveren |
Powered By WP Courseware
Recente reacties