Cursus competentie ‘Klantgerichtheid’

De definitie die TMA hanteert bij Klantgerichtheid is: De wensen en behoeften van de klant onderzoeken en hiernaar handelen, rekening houdend met de kosten en baten voor de eigen organisatie.

Deelnemers die deze cursus volgen leren waarom klantgerichtheid zo belangrijk is. Ze krijgen aanwijzingen hoe ze hun klantgerichtheid kunnen verbeteren om er voor de organisatie meer voordeel uit te halen.

Nu inschrijven

De opbouw van de cursus is als volgt:

Module 1 Cursus competentie Klantgerichtheid
Les 1 Inleiding competentie 'Klantgerichtheid'
Les 2 Verdieping competentie 'Klantgerichtheid'
Les 3 Bonusles: achterliggende drijfveren
Powered By WP Courseware

Deel dit met je vrienden

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Gerelateerde blogposts

Recente reacties

Archieven

Categorieën

  • Geen categorieën