Gastvrijheid wordt steeds belangrijk. Consumenten zijn kritisch over hoe zij worden behandeld en willen kwaliteit. Hoe je dit als gastheer/vrouw kunt bereiken is afhankelijk van een veelheid aan aspecten. In deze cursus behandelen we die stuk voor stuk. Het resultaat is dat je weet hoe je jouw bedrijf aantrekkelijk maakt voor gasten, hoe je gasten behoudt en zelfs ambassadeur voor je kan laten zijn. Dit is goed voor je gasten, maar geeft jou ook meer plezier in je werk.
Module 1 | Wat is 'gastvrijheid'? | |
---|---|---|
Les 1 | Definitie | |
Les 2 | Wie is 'je gast'? | |
Les 3 | Belang van gastvrijheid | |
Les 4 | Effecten van gastvrijheid | |
Module 2 | Eerste indruk | |
Les 1 | Wat is eerste indruk? | |
Les 2 | Hoe maak je een goede eerste indruk? | |
Les 3 | Passie | |
Les 4 | Verwachtingen management | |
Les 5 | Representativiteit | |
Module 3 | Inleven in de gast | |
Les 1 | Behoeften van de gast | |
Les 2 | Typologie; soorten gasten | |
Les 3 | Eigen persoonlijkheid: zelf | |
Module 4 | Communicatie met gasten | |
Les 1 | inleiding communicatie |
Powered By WP Courseware
Recente reacties