Symion Academy

Gastvrijheid

Gastvrijheid wordt steeds belangrijk. Consumenten zijn kritisch over hoe zij worden behandeld en willen kwaliteit. Hoe je dit als gastheer/vrouw kunt bereiken is afhankelijk van een veelheid aan aspecten. In deze cursus behandelen we die stuk voor stuk. Het resultaat is dat je weet hoe je jouw bedrijf aantrekkelijk maakt voor gasten, hoe je gasten behoudt en zelfs ambassadeur voor je kan laten zijn. Dit is goed voor je gasten, maar geeft jou ook meer plezier in je werk.

Module 1 Wat is 'gastvrijheid'?
Les 1 Definitie  
Les 2 Wie is 'je gast'?  
Les 3 Belang van gastvrijheid  
Les 4 Effecten van gastvrijheid  
Module 2 Eerste indruk
Les 1 Wat is eerste indruk?  
Les 2 Hoe maak je een goede eerste indruk?  
Les 3 Passie  
Les 4 Verwachtingen management  
Les 5 Representativiteit  
Module 3 Inleven in de gast
Les 1 Behoeften van de gast  
Les 2 Typologie; soorten gasten  
Les 3 Eigen persoonlijkheid: zelf  
Module 4 Communicatie met gasten
Les 1 inleiding communicatie  
Powered By WP Courseware

Deel dit met je vrienden

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Gerelateerde blogposts

Recente reacties

Archieven

Categorieën

  • Geen categorieën