Les 1 Inleiding ‘Plannen en organiseren’

Sorry, je hebt geen toegangsrechten voor deze les.
les 1 competentie plannen en organiseren
Vraag #1: Welke mogelijkheden heb je om zelf je werk efficiënt in te delen (te plannen en te organiseren)?
Hoe weet je of je werk zo efficiënt mogelijk is verlopen?
Vraag #2: Hoe verloopt het plannen en organiseren binnen je team/afdeling/organisatie?
Wie doet het en met welke factoren houdt die persoon rekening?
Vraag #3: In welke mate komen jullie planningen ook werkelijk uit? Hoe realistisch zijn/waren ze?
Waarom is dat zo?
Vraag #4: Hoe wordt je betrokken bij het maken van een planning?
Welke waarde wordt er aan jouw bijdrage gehecht? Wat wordt er mee gedaan?
Vraag #5: Hoe zou het plannen en organiseren in jouw organisatie beter kunnen?
Wat moet daarvoor gebeuren?
0%

Deel dit met je vrienden

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Gerelateerde blogposts

Recente reacties

Archieven

Categorieën

  • Geen categorieën

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *