Les 2 Verdieping ‘Plannen en organiseren’

Sorry, je hebt geen toegangsrechten voor deze les.
Les 2 competentie plannen en organiseren
Vraag #1: Hoe kun je weten of week- of maandplanningen en de daaruit voortvloeiende organisatie goed zijn?
Hoe weet je of jouw planning en organisatie goed is?
Vraag #2: Welke kengetallen gebruikt je organisatie om tot goede planningen te komen?
Wanneer er tijdschrijven plaatsvindt: welke conclusies trekt de organisatie uit jullie ervaringen met tijdschrijven?
Wanneer er niet wordt tijd geschreven: wat zou het de organisatie opleveren? Hoe kan dit worden ingevoerd?
Vraag #3: Hoe kun jij duidelijk maken dat je steeds beter wordt in plannen en organiseren?
Welke voordelen levert dat de organisatie op?
Vraag #4: Met wat je weet over plannen en organiseren, welke conclusies kun je dan trekken over je zelf?
Wat zou je de organisatie kunnen meegeven?
Wat heb je zelf nog te doen om nog beter te worden in plannen en organiseren?
0%

Deel dit met je vrienden

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Gerelateerde blogposts

Recente reacties

Archieven

Categorieën

  • Geen categorieën

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *