Inleiding competentie ‘Klantgerichtheid’

Sorry, je hebt geen toegangsrechten voor deze les.
Inleiding competentie klantgerichtheid
Vraag #1: Jij hebt in je werk (rechtstreeks of indirect) te maken met klanten, maar zelf ben je ook regelmatig klant.
Geef eens de belangrijkste vijf punten die jou als klant tevreden stellen?
Welke vijf punten maken je juist ontevreden?
Vraag #2: Iedereen heeft persoonlijke opvattingen over hoe je klantgerichtheid het best kunt realiseren. Vraag eens bij drie collega's die rechtstreeks met klanten te maken hebben wat zij onder 'klantgerichtheid' verstaan.
Welke overeenkomsten kom je tegen? En welke verschillen? In hoeverre wijkt jouw eigen opvatting af van die van de anderen?
Vraag #3: Wat vinden klanten van de manier waarop jij/jullie organisatie met hen omgaan? Maak gebruik van reeds verzamelde klantgegevens, of als die er niet zijn, vraag dat eens na bij drie belangrijke klanten.
Vraag #4: Wat doe jij/doet de organisatie om de klantgerichtheid op het gewenste niveau te brengen en te houden?
Welk advies kun je hierover geven?
0%

Deel dit met je vrienden

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Gerelateerde blogposts

Recente reacties

Archieven

Categorieën

  • Geen categorieën

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *