Communicatieve vaardigheden

Sorry, je hebt geen toegangsrechten voor deze les.
Job crafting mod 4 les 1
Vraag #1: Goede gesprekken voeren is een vaardigheid die je kunt leren. Een goede manier van leren is afkijken hoe een ander het doet. Zoek in je omgeving eens personen op waarvan je vindt dat die goede gesprekken voeren. Wat is kenmerkend aan hun gesprekken? Wat vind je er goed aan? Hoe is de opbouw van hun gesprek? Welke balans vind je terug m.b.t. het zakelijke en persoonlijke? Welke aanbevelingen haal je hier voor je zelf uit?
Vraag #2: Wat zijn goede argumenten die je kunt aanvoeren in jouw gesprek dat je met je leidinggevende gaat hebben over jouw functie die jouw belang dienen?
Vraag #3: Wat zijn de argumenten die je kunt gebruiken in je gesprek die het belang van de organisatie (of leidinggevende) dienen?
Vraag #4: Welke persoonlijke aspecten kun je meenemen in het gesprek? Hoe kun je die verbinden aan de zakelijke aspecten, de boodschap die je wil achterlaten? Hoe versterken beide elkaar?
Vraag #5: Schets hier eens de opbouw van je gesprek: inleiding, kern (boodschap) en slot en beschrijf wat je in welke fase kunt vertellen.
0%

Deel dit met je vrienden

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Gerelateerde blogposts

Recente reacties

Archieven

Categorieën

  • Geen categorieën

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *