Cursus competentie ‘Leervermogen’
De definitie die TMA hanteert bij de competentie Leervermogen is: Nieuwe informatie vlot en gemakkelijk opnemen en in de praktijk toepassen. Leervermogen heeft te maken met
De definitie die TMA hanteert bij de competentie Leervermogen is: Nieuwe informatie vlot en gemakkelijk opnemen en in de praktijk toepassen. Leervermogen heeft te maken met
De definitie die TMA hanteert bij Klantgerichtheid is: De wensen en behoeften van de klant onderzoeken en hiernaar handelen, rekening houdend met de kosten en baten
De definitie die TMA hanteert voor Inlevingsvermogen: Zich bewust zijn van de houding, gevoelens en omstandigheden van anderen en van de invloed van het eigen
De definitie die TMA hanteert m.b.t. Sociabiliteit is: zich gemakkelijk onder mensen begeven, op anderen afstappen en zich op natuurlijke wijze begeven in gezelschap. Je
De definitie die TMA hanteert bij Presenteren is: Ideeën en plannen op heldere wijze presenteren, effectief gebruik makend van ter beschikking staande hulpmiddelen. Iedereen komt
De definitie die TMA hanteert m.b.t. schriftelijke vaardigheid is: Ideeën en meningen in begrijpelijke taal aan anderen schriftelijk duidelijk maken. Stukken goed schrijven is belangrijk om
De definitie die TMA hanteert bij ‘samenwerken’ is: Op effectieve wijze (mee)werken aan een gezamenlijk resultaat, ook wanneer het niet direct een persoonlijk belang dient.
De definitie die TMA hanteert bij ‘probleemanalyse’ is: Problemen signaleren, belangrijke informatie herkennen, relevante gegevens zoeken en hiertussen verbanden leggen; mogelijke oorzaken van problemen zien.
Volgens TMA is coachen: Medewerkers begeleiden en motiveren om hen effectiever te laten functioneren door hun zelfinzichten probleemoplossend vermogen te vergroten. In deze cursus leren
De definitie die TMA hanteert voor netwerken: Ontwikkelen en verstevigen van relaties, allianties en coalities binnen en buiten de eigen organisatie en die aanwenden om
Recente reacties